090914

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade men nu e jag tbx =P. 

Måste berätta att jag har sjukt ont i knät jag har ett stort blå märke o en bula på knät xP. 
Jag e jätteklumpig man leker i parken med en 4åring o en 2åring gissa vem som ramlar o slår sig jo 17 åringen lite pinsamt =P.

Just nu sitter jag o har datakunskap vi ska typ ta reda på massa fakta om vem som äger en viss sida o varför den gjordess mm....inte jättkul kan jag inte påstå.

Igår kväll började one tree hill igen =D så¨nu e jag överlycklig men det är inte många avsnitt kvar på den här säsongen o nästa säsong kommer inte chad michael murray vara med =(.

Idag ska jag till konsum vid brommaplan chefen där pratade med min pappa igår o erbjöd kanske ett jobb vissa helger o någon kväll i veckan =D så jag ska prata med  honom idag håll tummarna .

Nu måste jag göra uppgiften CYA.

CHAD ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0