Zzzz

Nu e jag rätt trött. Jag har varit trött länge men ändå e jag uppe vilket e väldigt smart =P.

Idag var jag i restaurangen jobbade i serveringen idag. Vilket var kul men väldiigt stressigt i och med att jag fick rätt många bord så alla fick du springa runt o hjälpa mig xP. Men det gick bra ändå.

Sen var det bara skynda sig hem för att hinna käka. Sen gå ner konsum skulle börja jobba 17 så hade lite stressigt där ett tag. Fick praktist taget sitta i kassan hela tiden från 17 till 20 men det e bara bra för då lär jag mig ju :).
Men jag slutade inte förrens 21 så mellan 20 och 21 skulle jag räkna två kassor. Vilket i vanliga fall kanske ska ta en 30-40 minuter inte mer än så iallafall för mig tog det cirka 60 minuter + att jag gjorde fel. Jag glömde räkna med vissa pengar och dem andra hade jag redan lagt ner i kassaskåpet o det går lixom inte att öppna så jag fick lägga ner dem i en egen liten påse o skriva en liten förklaring hoppas bara inte chefen blir allt för sur när han kontroll räknar =P.

Sen var det bara vandra hemmåt mer orkar man inte efter en sån här dag kan jag meddela. Jag borde egentligen sova men känner inte riktigt för det även fast jag e jättetrött ja jag vet lite mongo kanske men aja får se när jag sommnar. God natt =)



Kommentarer
Postat av: johan

sv; men eller hur! haha =D

2009-10-10 @ 12:12:58
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0