Utflykt.

Idag hade jag o Linda värsta utflykten =P. Hon skulle köpa en ny kamera på nya elgiganten som har öppnat i barkaby den kostade bara 700 eller bara bara men billigare än vanliga fall.

Så vi åkte från skolan vid typ 12 eller något. Skulle vi ta pendeln från tc men då var det något stopp i trafiken så vi pratade med en människa där o han sa att man var tvungen att ta massa bussar o skit o det skulle ta mer än en timma. Men pendeln funkade i spånga så då kommer smartaste människan jag asså xP med en bättre ide. Så vi åkte till brommaplan sen tog vi bussen därifrån till spånga sen pendeln till barkaby o sen buss igen. Det tog inte lika lång tid som den andra vägen hade tagit iallafall =P.

När vi var där köpte hon kameran en rosa jag var oxå sugen men lite onödigt har ändå två stycken här hemma hehe.

O sen åkte vi tillbax samma väg. Så vi hade våran egna lilla utflykt =P.

Snart ska jag ut med hunden sen käka sen e det jobbet som gäller. Inte jättetaggad  men det e pengar iallafall.

det var min dag det. mycket givande xP




Kommentarer
Postat av: johan

sv; ja det e det du tänker på antagligen :P

2009-10-08 @ 10:27:18
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0