Restaurangen.

Tjolahoppsan.

Jobbade i restaurangen idag jag var en av soucheferna vi var två det var kul o bossa över alla andra =P.

Pappa o felix åkte till landet idag  på dan så jag e ensamm hemma just nu vilket e väldigt skönt. Dem tog även med smulan så jag slipper tänka på att gå ut med henne ...
Jag jobbar även imorgon mellan 10-19 så det kommet vara en skit lång dag. 9 timmar! har jobbat 5 timmar som mest där nere typ.

Snart så kommer sara hit eller jag ska möta henne nere i brommaplan. Vi och två till ska vara här o titta på film.
Nyckeln till frihet bland annat sen vet jag inte vi får se =P.

Men nu ska jag sätta igång o städa lite tror jag Cya

Btw min köks lärare har gått runt o sjungt den här låten typ hela dan så nu gör jag oxå det :@ skit irriterande:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0