Flickan som lekte med elden.

Hejsan.

Träffade mor min idag. Vi gick runt i lite olika affärer hon köpte en jacka för 800 spänn! och hon klagar på att jag slösar bort mina pengar på skor...vilket jag inte gör jag köper inte skor jätteofta dem kanske kostar lite när jag väl gör det men endå xP.

Vi gick även o käkade sen var det bio som gällde. Vi såg flickan som lekte med elden Vilket båda två hade höga förväntningar på och filmen levde upp till dem =D. Jag rekomenderar den verkligen den var jättebra.

Sen far de hemmåt. Felix gjorde bullar o varm choklad o vem kan motstå det =P...så vi åt det medans vi tittade lite på wallander. Nu ska jag egentligen sova vilket jag alltid säger och aldrig gör det förrens efter några timmar men nu menar jag det =P. Imorrn ska jag slinga håret så vi får se hur det blir. Måste ju testa lite ibland.

God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0