281009

Den här veckan har jag sett två riktigt sjuka filmer måste jag säga.

Först igår såg jag donnie darko hos alex. Den var bra samtidigt som jag fattade nada vissa grejer kom lixom eftersom men jag fatttade verklgen inte först xP jag har fortfarande inte fattat hela fimen men det kommer väl snart tror jag xP.

Sen ikväll så åkte jag hem till sara o vi såg the uninvited vilket oxå va en bra men lite konstig film. Man blev helt snurrig i huvudet av den en grej som man trodde hände händer egentligen inte för hon inbillar sig  bara. Nej den var inget för mig =P

Imorrn blir det föörst ännu mer film hos alex haha =P. Sen jobbar jag mellan 17-20.30

Nu ska jag sova så. Good night sleep tight dont let the bed bugs bite xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0