091101

Nu e det november snart e det jul xP.

Det här höstlovet har jag varit på bio två gånger o så har jag tittat på jag vet inte hur många filmer hemma de e typ vad jag har gjort hehe=P.

Först var jag på bio med min mamma vi såg FAME. Som jag tyckte var jättebra. Gillade den jättemkt.
Men sen igårkväll/inatt var jag på smyg premiären av PARANORMAL ACTIVITY. skräckfilm ofc vad annars på halloween lixom ;P. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den sjukt läskig enligt mig jag satt typ å gömde mig under hela filmen haha. Men den var riktigt bra oxå. Sen näår den var slut var lite små läskigt att komma ut i en jättemörk natt haha klockan var typ halv två när jag kom hem ...hade lite svårt att somna sen kan jag ju säga =P.

Sen för ett par timmar sen såg jag Låt den rätta komma in alla säger ju typ att den e så bra vilket jag inte tyckte. Det blev för mkt hela tiden enligt mig iallafall. Armar som åkte av ansikten som frättes upp...a inte jättesmakligt kanske xP.

Imorgon eller idag beror på hur man ser det xP gäller det då ska jag hem till anton o vi ska se Göteborg-A.I.K. Sm guld till aik? de e deras tur tycker jag =P 11 år sen lixom =P.

Nu ska jag sova eller a försöka iallafall  CYA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0