091013

Det känns som om jag alltid e uppe försent. Jag kommer vara jättetrött imorrn.

Igår va jag ju iallafall o slingade håret. Jag ska försöka fixa en bra bild på de men måste låna brors kamera då min webbcamera inte så bra =P.

I helgen så ska vi tydligen åka till landet för att vinter städa=/...men så ringde min mobil och jag ska nu jobba både lördag och fredag så jag missar vinter städninge..vilken osis xP. Så pappa o felix får åka ut själva=P.

Imorn ska vi till vin och sprit museet med klassen skönt att inte bara sitta i klassrummet hela tiden. Vi läser ju om säker alkohol hantering så vi ska dit i och med det.

Nej men nu måste jag sova håller på att slockna här. God natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0