vadet...

Jag e sjuk trött. Jag jobbade igrå mellan 17-22 och då hade jag redan varit i restaurangen i skolan o serverat hela dagen så jag va ju inte precis pigg. Så jag jobbade till dem stängde o grejen e att du kommer inte därifrån förrens kanske 20 över tio så jag var hemma strax efter halv elva då var det ut med hunden sen duschen sen göra sig iordning så var klockan kasnke halv tolv när jag gick o la mig.
Idag gick jag upp halv nio fortfarande as trött skulle ut med hunden o så innan jag började jobba klockan 11 slutade 16. Då var det bara skynda sig för att inte missa allt för mkt av AIK- gbg  vilket AIK vann med 2-0 btw xP.

Sen nu på kvällen har jag varit inne i stan med johan vi träffade även trulli o hennes kompis så vi gick runt där lite.

Imorrn ska jag träffa mamma hon jag o felix ska på bio bröllopsfotografen.

Juste jag o min pappa har slagit vad. Om inte jag städat mitt rum allså då pratar vi om utrensning från hela rummet garderob osv innan den 23 december så får han halva min lön som jag får i december. ni kanske tycker att det låter lätt eftersom jag har mer än en månad på mig men vi får se hur det går jag måste först börja sen avsluta det oxå så vi får se hur det går med det xP.

="425" height="344">

Kommentarer
Postat av: michelle

vad får du om du har städat då? annars vinner han ju bara på de:O du måste ju vara lite smart där haha:D

2009-11-08 @ 19:01:30
URL: http://mychelles.blogg.se/
Postat av: Felix

Förslag på tävling på min blogg.. skriv i kommentar!

2009-11-09 @ 10:03:07
URL: http://funkyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0