NEW MOON!

Nu har jag sett den jag har sett den. Alla nedräkningar e över för jag har sett new moon !!! o den var så bra jag tycker den var mycket bättre än twilight men twilight e fortfarande jättttebra =D.

Nu som inte har sett den se den det e ett måste helt underbar. Haha jag kan inte sluta o tänka på den o vill bara att den ska komma på dvd nu direkt xP. Jag ska fixa den till datorn först (A) men sen ska jag köpa den ofc måste ha den . Okej nog pratat om new moon.

Idag har jag jobbat mellan 11-16 satt första kassa hela tiden typ så det var rätt lugnt. Nu ska jag snart ta smulan på¨en promenad sen ska jag äta o titta på fiom hos en kompis o smulan ska följa men ofc eftersom jag en sån snal matte =P.

Nej men nu måste jag börja göra mig iordning  CYA


Kommentarer
Postat av: Fanny

ja den var så himla underbar!!!!!!!!!!!!!!!

fast jag var besviken på slutet om jag ska vavra ärlig!

2009-11-22 @ 18:56:57
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv, jag kommer inte ihåg vad det var men var det the lovely bones du har läst på engelska och svenska?

2009-11-22 @ 18:59:19
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0