houston we have a problem ...

Jag har ett litet problem eller för mig e de inte så lite de e rätt stort. Det e ju new moon premiär på fredag den 20 o jag har ju biljetter men jag ska jobba fram till nio o filmen börjar halv tio. Jag försöker ge bort tiden till någon men det verkar som alla e upptagna jag frågade en nyss som kanske kunde om han inte redan jobbade. jag hoppas inte han gör det men det skulle ju vara min vanliga otur om han gör det...
Men om han gör det o jag inte hittar någon som kan ta tiden då betyder det att jag har en halv timme på mig från brommaplan till stan. Då ska jag först byta om sen åka till hötorget o då måste jag ju matcha in tuben. Sen kuta asså verkligen springa så fort jag kan till biografen som inte e sergel ofc utan den måste vara lite längre bort de e biograf park vid svampen typ...

A alla får hålla tummarna att han kan ta tiden.

Idag har det varit världens onödigaste dag började tio över ett sen slutade vi tjugo i två för det skulle vara någon friends teater som jag ändå inte gick på för att jag skulle till läkaren xP.

Fick ut väldigt mkt av dagen =P.

Så BRA låt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0