Houston we don´t have a problem anymore..

Jag lykades bytta bort tiden på fredag nästa vekca jag e så duktig. Så istället för att jobba fredag 17-21 jobbar jag torsdag 17-22 helt okej jag hinner ju till new moon premiären =D=D=D.

Jag fick fler goda nyheter när jag kom hem...jag hade fått mitt lönebesked det andra jag har fått hittills. Det första jag fick på förra månade fick jag 1.600 kr efter skatt o det var bra tycker jag. Nu den här månaden hade jag räknat med att kanske få några hundringar mer kanske 2.000 kr men när jag öppnar kuveret vet ni vad det står! o då e summan efter skatt jag kan ju säga att jag har lite pengar nu =P  4.700 fick jag denna månad =D så nu e jag happy =P.

Men självklart så varar inte lyckan länge utan jag går o lägger mig o sen vaknar jag mitt i natten av att jag mår illa och spyr typ 3 gånger under natten. Sen ännu fler gånger på morgonen nu mår jag bättre men nu har jag en hemsk huvudvärk o feber tur att jag inte jobbar mer den här veckan ...Jag hoppas att jag blir frisk nu under natten jag hatar att vara sjuk. Nu ska jag titta på film o sen gå o sova så jag skriver ett inlägg imorrn o ser om jag blivit bättre *hoppas*


20/11 NEW MOON here i come


Kommentarer
Postat av: michelle

hur ofta jobbar du?:O

2009-11-14 @ 17:14:41
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0