2012.

Shululululu. Var i skolan idag...ofc men hade bara dubbel timma engelska sen slutade jag. Så slutade vid elva:P.
Träffade mamma i vällingby vi gick först o käkade grekist sen såg vi på bio.

Vi såg 2012 den var bra. Hade inte så höga förväntningar. Blev lite mkt ibland men absolut en film jag rekomenderar =).

Just nu e jag faktist klar o färdig att sova hehe ska bara göra klart en powerpoint presentation som ska vara klar tills måndag men det e inga problem har ett väldigt lätt ämne tyler hilton ♥ självklart =P

börjar 8 imorgon ska träffa linda vid västermalmsgallerian kvart i så måste åka hemifrån lite efter 7 så måste upp tidigt =/


Kommentarer
Postat av: Fanny

sv, jag vet helt underbar!! New Moon var mkt b'ttre 'n Twilight. Menar du att alla i sverige tycker Twilight var b'ttre?, här är det tvärt om xD

2009-11-27 @ 01:40:57
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: michelle

han är så snyyyyyyygg i den här videon, man vill ju bara äta upp honom.

2009-11-27 @ 13:14:08
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0