091129

Första advent idag då..någon som har julpyntat? det känns som om vi e dem ända i hela området utan julstjärna o adventsljusstake i fönstret =P...men vi ska sätta upp det nästa vecka.

Igår var jag på öppethus i skolan. Så jag stod där med mina "fina" serveringskläder och svarade på sjuktmånga frågor och visade restaurangen mm.

Skulle egentligen vara ledig hela helgen men det var en som frågade om jag kunde jobba idag o då ställe rman ju upp=P. Så jobbade mellan 10.15-16.15 nästan bara kassa så det var rätt skönt.

När jag kom hem var det gå ut med hunden sen invänta el clásica som inte slutade som jag ville. 1-0 till barca o eftersom jag hejade på real så var det lite surt men kul att zlatan gjorde mål =).

Jag har oxå varit duktig och gjort klart min powerpoint presentation som jag har redovisning på imorrn.
Och vem ska jag göra presentationen om ...tyler hilton ofc kan typ allt om honom viste ni t.ex att han heter james oxå xP...(intresse piller i ögat)


Kommentarer
Postat av: Fanny

sv, hahaha va, har du inte frågat hela sverige?!!!!!!!!! xD

2009-11-30 @ 01:12:23
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: michelle

hoppas det gick bra på redovisingen!:D

2009-12-02 @ 20:39:50
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0