091123

haha nu kommer min twilight geek sida fram igen måste bara säga att efter att jag hade sett new moon det ända jag kunde tänka på var när eclipse kommer på bio o nu har jag fått ett svar den kommer 30 juni 2010 det e bara 217 dagar kvar! när jag satt o räknade ner till new moon var det typ mer änn 300 och det gick sjukt fort fatta fort detta kommer o gå xP.

Imorgon e det tv-inspelning som gäller. Kanske inte berättade det men jag van biljetter till att se en ny serie spelas in som ska vissas på tv3 så det ska bli skoj.

Juste jag var i skanstull idag o vet ni vemjag såg...idol - calle xP o då kommer såklart den töntiga pinsamma sida inom mig fram så när jag ser att han går förbi mig så vet jag inte vad jag ska säga så jag utbrister det första jag kommer på vilket e " du e jätteduktig" och han vänder sig bakåt tittar på mig o säger tack =D xP  haha värsta tönten han måste tro att jag e men vad ska man göra lixom =P. Favoriten i idol efter erik ofc



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0