091114

Shulululu jag mår så mycket bättre nu. Har fortfarande lite ont i huvuet o e helt slut men annars e det bra. Har ju suttit här sen i torsdags o knaprat massa piller så då borde det ju bli bättre =P.

Men nu har jag smittat min bror istället så nu e det han som ligger typ halv död i sängen med en hink bredvid sig xP.

Jag har bara tagit det lugnt nu för vill verkligen bli frisk har massor av viktiga grejer i skolan den här veckan b.l.a matteprov på tisdag vilket jag kommer faila på ändå men man kan ju testa jag pluggar men fattar nada vi har inte precis den bästa läraren som finns skulle jag inte kunna påstå.

Nej nu ska jag sätta på en film cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0