091109

Jag var ju på bio igår med mamma o min broder. Vi såg brölloppsfotografen vilket var rätt kul helt okej film måste jag säga:P. Men felix som typ inte kan sitta still satt o skakade på benet hela tiden så det  känndes som om någon skakade hela raden xP.

Vi åt även kinabuffé och sen fikade vi på donken i b-plan efteråt.

Idag har jag varit i skolan eller a typ iallafall . Jag försov mig så kom typ en halvtimma sent. Sen när jag varit där i typ en kvart så gåpr alla jag blev lite var ska alla lite fundersam då skuille vi tydligen på studiebesök på en brandstation snacka om att man har koll här asså xP.
vi fick gå rut o kolla åka ner för stången oxå om man ville haha våran lärare tyckte nog att det var det bästa med hela dagen :P.
Vi slutade efter det o då var klockan typ halv tolv så vi stack o käkade sen åkte jag linda o ludde in till stan o tog en fika o letade farsdag present till luddes pappa ludde hade nämligen glömt att det var farsdag i söndags haha =P.

Imorrn har jag en fett onödig dag. Börjar 13.10 med matte sen slutar den 14.20 o då slutar vi med ...men måste gå för vi har prov nästa vecka typ =/ vilket jag inte alls e förbered på.

Nej men nu e klockan halv två måste sova e skit trött god natt.

Btw min favvo anastasios soulis var med i biofilmen hade inte en jättestor roll men ändå. Han e ju med i den bästa sommaren tillsammans med en tjej o kjell bergqvist det var lite roligt för alla dem tre var med i filmen :P.


Kommentarer
Postat av: michelle

jo det är ju smart ioförsig:)

2009-11-10 @ 12:39:49
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0