wake up and smell the coffe.

Shulululu.  Igår va jag uppe vid fem. Så jag var jättetrött Hela klassen skulle till grönsakshandlaren. Sorunda som ligger vid globen o vi skulle möttas klockan 8.
Sen hade vi en genomgång i köket för vi ska ha prov nästa onsdag.

Jag kom hem vid typ 17 eller nåt. Då började jag med att skruva ner min loft säng. O det tog ett bra tag kan jag ju säga. Och då fick jag ändå hjälp. Sen var det bara skruva i hop bäddsoffan jag har köpt skit cool =P.

Sen var jag klar vid typ halv tio med allt då var jag sjukt trött xP.

Före o efter bilder på rummet kommer jag ska bara ladda upp dem först =P. Nu ska jag gå ut med hunden i det fina vädrat ^^   C ' Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0