RIX FM

Halloj!  Kom hem från skolan bara för ett par timmar sen. Vi har haft väldigt sköna dagar den här veckan jag har kommit hem mellan 11 och 14 varje dag =P.

Igår slutade vi 11 då åkte jag Linda o Amanda till stan där vi träffade hennes två kompisar från linköping. Dem skulle först till medis för att köpa någon spray färg tror jag det var. Sen hakade vi på dem till kista där dem hade varit på någon ljud o ljus mässa eller något sånt där.

Idag hade vi tre lektioner. Jag kom hem vid halv tre eller något typ. Ikväll ska jag till Rix fm festivalen i kuingsan jag ska träffa Amanda vid plattan halv sju =D.
Det var lite informaton om dagen xP....    C ' Y

Kommentarer
Postat av: Fanny

åå vad roligt, skulle också vilja gå på RIX FM festivalen :D

2009-05-15 @ 18:36:42
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0