öka takten sista kvarten julegraan...

hej. Jag har inte skrivit på ett tag men det e för att det inte har funnits något att berätta. Men idag har det varit en väldigt händelserik dag tack vare SL !!. Jag hatar dem verkligen hatar dem.

Jag skull etill skolan gick hemifrån typ tjugo i nio jag började halv tio. Jag tod god tid på mig ner till brommaplan eftersom jag hade så mkt tid på mig. Så när jag kommer ner till brommaplan så är smock fullt med människor vid bussarna o då tänker jag att det är något fel med bussarna så jag skrattar lite tyst o har faktist lite skade glädje =P.

Men så kommer jag upp på perrongen så står det hagsätra 3 min så perfekt tänkte jag men så står det i en löpande text singnal fel mellan åkeshov o fridhemsplan ersättningsbussar tillgängliga.
Så då kom jag på att alla människor där nere väntade på ersättningsbussarna SUCK.

Men jag tänkte att det tar väll inte så lång tid eftersom dem borde sätta in rätt många bussar eftersom det är så många som åker. Men det gör dem inte det tar ett tag för bussarna att bara komma dit o då e dem redan smock fulla. O alla människor krigar för att komma in så man blir självklart bort knuffad o typ halvt mossad. Men vid typ lite efter tio då har jag allså ståt där i mer än en timme då för jag plats på en buss men då ska den åka till åkeshov sen tillbaka till brommaplan och in mot stan. Jag e framme vid fridhemsplan typ elva något skit jobbig morron =/.

Jag missade den första lektionen men kom precis till engelskan. Sen gick jag Linda och Amanda o åt på blåbär mums =).
O nu till dagens höjd punkt Vi satt o pratade om att vi skulle gå på bio nästa vecka men då sa Amanda att hon inte hade pengar men då frågade jag Linda som satt bredvid mig (Amanda satt mitt imot) om inte hon kunde få låna en hundring o då ser jag i ögon vrån hur kaffe sprutar ut ur Amandas mun över hela bordet plus hennes mobil xP, HAHA man skulle ha varit där klockrent =P.

En till negativ grej med denna dag är att sverige förlorade mot canada i semifinal så vi kan säga hej då till vm guldet den här gången   C ' Y

Kommentarer
Postat av: Fanny

hahaha...förlåt att jag skrattar men det där med att alla människor krigar om att få komma in i bussrana låter precis som fyrabussen från skolan, man blir verkligen mosad och svimmar nästan av cellskräck xD

2009-05-09 @ 00:09:38
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: Amanda

fy fan mickis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu har jag skämt bort mig för hela sverige xd:)

2009-05-09 @ 11:09:17
URL: http://maandiiish.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv. hehe vad bra då xD Ja jag förstår det, sådant där är bara för jobbigt!!

2009-05-09 @ 23:18:04
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: efffff

ojojoj, låter som en stressig dag

om jag hade varit du hade jag skjutit någon efter en kvarts väntan vid brommaplan...

2009-05-11 @ 11:52:06
URL: http://allido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0