jippi hurra va bra =D.

Hejsan hoppsan =D. I helgen har jag tagit det rätt lungt. Men på söndags eftermiddagen ringde söta sara o frågade om jag ville åka tunnelbana med henne. Jag tyckte det var lite konstigt för så kul är det inte att åka tub xP. Men sen när vi satt där fick jag reda på varför. HAHA hon e helt knäpp hon ville ta ben & jerry skyltarna som sitter i vagnarna ovanför där man sitter och det finns fyra olika så vi letade runt efter alla fyra så nu har hon dem xP. Sen satte vi oss på donken o käkade glass.
RINGNELL   <3   EDENFELT


Och igår blev jag jätteglad när posten kom för jag fick ett brev från brommastadsdelsförvaltnig där det stod att jag hade fått sommarjobb på tranebergs äldreboende i tre veckor =D...pengar!

Idag slutade vid 10 direkt efter nationella så jag linda o amanda åkte in till hötorget o köpte lite örhängen på punkt shop. jag köpte två ringar till örat o så köpte jag en fejk tatuering för att visa pappa o se hur han reagerar. Jag vill tatuera mig men jag får inte =/. Men har kommer bilder.   C ' Y

       

Kommentarer
Postat av: Fanny

hahaha hon är så rolig :D <3

2009-05-13 @ 18:11:20
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0