090502

Hejsan hoppsan !  Jag har inte bloggat på ett par dar så nu blir det lite uppdatering om vad som har hänt dem här dagarna för er som vill veta xP

I torsdags var det ju valborg då var jag ledig hela dagen. Så på dan gjorde jag inget sen träffade jag anton och alex vi spelade lite fotboll. Senare på kvällen kom elin o hennes kille vi gick alla o tittade på en brasa som var en stor besvikelse. Den var skit liten o det var typ jättelite folk där.

På morgonen i fredags så betsämmde vi oss för att åka ut till landet vi var bara borta en dag så det var rätt skönt.

Vi kom hem idag vid typ 3. Sen träffade jag alex o anton vi spelade fotboll sen gick vi in o spelade tv-spel xP. Jag vann en gång på ett bil spel =P.

Nu ska jag ut med hunden C ' Y


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad skönt att ni fick varalediga hela torsdagen! Vilken brasa gick ni till?!



Puss <3

2009-05-03 @ 03:06:24
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv. jaha okej, vi gick aldrig till ngn brasa :D

2009-05-07 @ 10:41:03
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0