pontus by the sea.

Tredje dagen på praktiken e över. Jag kommer hem typ klockan sex på kvällarna jättejobbigt. Jag har fått göra massor av saker typ skalat potatis och gjort massor av smårbröd.
Dem har för det mesta buffé på luncherna men den här veckan kommer dem ha olika smörbrön man kan beställa så det e väldigt stressigt. Därför har jag inte skrivit på ett tag. Jag kommer hem sen däckar jag typ direkt =P.

Nu ska jag gå o läsa sen sova jag e skit trött o har ont överallt typ =/.......


                                                                                  C ' Y

Kommentarer
Postat av: fillonken

aaaw stackars machan

men är det kul då?

2009-03-05 @ 15:29:50
URL: http://allido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0