Polaroidkamera

Hejsan. Igår åkte jag hem till min mormor bara för att ta det lungt o så typ. Vi rensade ut lite från ett av hennes skåp och hon har varit fotograf så hon hade massor av olika kameror. 
Jag hittade en polaroidkamera där en sån man får bilderna ut direkt ifrån skit cool men även väldigt gammal så jag sitter här o försöker hitta film till den så man kan fota med den men det går inte så bra =/.  Men om det e någon som har kasettfilm 600 plus till en polaroid impulse så kontakta mig xP.

Idag var jag i vällingby med mamma och hittade jättefina skor det behövde jag oxå. Sen har jag bara tagit det lungt ska se one tree hill idag såklart =D.  Men nu ska jag fortsätta leta efter kasettfilm till kameran C ' Y



Kommentarer
Postat av: Fisen

oj oj oj, en BILD

du har verkligen överslagit dig själv

2009-03-09 @ 20:30:26
URL: http://allido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0