Mickis i ett nöttskal

Ja idag har jag bret mackor och stekt 100 pannkakor. kanske inte 100 men närmare 70 iallafall.  Brände mig några gånger =/.

Sen skulle vi ha tempurerat smör men det fanns inte så jag fick hämta ett backsmörs paket ifrån kylen och värma lite i mikron. Då tänkte inte jag riktit så jag la in paketet inte hela men en bit in i micron o jag glömde ta av pappret. Det gick som det gick det var nämligen metall i det här pappret så det började smälla o blixtra o när jag tog ut den så brann det xP.  haha det e bara jag som lyckas asså.

Imorrn e det fredag så skönt  vara ledig o bara slappa hela helgen. Jag går upp typ 6 varje morron så jag kommer sova sjukt länge.  Jobba 8 timmar om dagen i tre veckor kommer att vara jobbigt nu bara efter fyra dagar har jag ont i rygg och nacke så vi får se hur det går  


                                                                          C ' Y

Kommentarer
Postat av: fillonken

hur känns det nu med studieveckorna? hehehe

2009-03-05 @ 21:23:40
URL: http://allido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0