Måndag.

Blä ...Jag är på jättedåligt humör. Det är slutet på mars o det SNÖAR och det är sjukt mkt snö här =(.

Idag var det första skoldagen på en månad. Var inte jättetaggad men det var ingen lång dag.
Vi började med engelska klockan 9.30  sen lunch sen samhällskunskap o så slutade vi 12.50.
Och imorrn börjar jag 10.30 med matte sen slutar jag =D

Direkt efter skolan åkte jag o klippte mig. Det blev inte jättestor skillnad men dem slitna topparna är borta iallafall.

Jag skulle ju beställa en väska en adidas på junkyard men så stod det att man inte kan beställa under 499 kr o väskan kostar 349 !!  jag blev en anning irriterad...
Sen så hittade jag den på stadiums hemsida o då var den mkt billigare men då var den slut...

Men så kom bror min till räddning o hittade väskan i vällingby den sista som fans så hann köpte den åt mig =D=D....( Asså jag fick själv klart betala honom sen xP) Han är snäll bara han vill...vilket inte är speciellt ofta =P.

Men nu ska jag gå här kommer en bild på nyklippta håret man ser inte en sån stor skillnad  C ' Y




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0