Funny funny.

Idag var det en rätt lugn dag. Jag har typ bara skurit massor av grönsaker o sånt mellan klockan 9.00 - 17.00  HAHA roligt roligt =P.

Men dem som jobbar där gör hela dagen roligare man får ont i magen för att man skrattar så mkt.  Som tur är så är jag inte den enda praktikanten från skolan där då skulle det inte vara lika kul.  Det är jag o leone från våran skola sen e det även en som heter robin han e två år äldre. Han kan exakt alla låtar som spelas på bandit xP.


Men nu ska jag snart titta på greys anatomy =D     C ' Y


Kommentarer
Postat av: fillonken

jag kan också alla låtar som spelas på bandit, varför tycker du inte att jag är sådär rolig?

2009-03-12 @ 17:23:11
URL: http://allido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0