Duktig.

Jag e såå duktig xP.  i fredags så skulle jag gå en lång promenad med min hund o jag bestämde mig för att gå till min mormor o hon bor i hässelby. Så jag gick fån brommaplan till hässelby det tog ett tag men jag kom fram =P.  Smulan var så trött att ramlade lite =).

Idag ska jag träffa josefin , veronica och frida inne i stan. Vad vi ska göra vet jag inte men nåt hittar vi väll på.

Tittade på melodifestivalen igår....tyvärr  jag tyckte typ inge var bra det fans vissa låtar men andra var hemska.  Nu ska jag gå


                                                                           C ' Y

Kommentarer
Postat av: frutti

hej lovely.

fikat ägde, vi får fixa den där filmkvällen snart. hörrudu, hur har du fixat de där bilderna längst upp i din blogg? du får ta och lära mig. ha ett underbart liv tills vi ses nästa gång (studieveckor -.-)

pussar

2009-03-01 @ 18:04:26
URL: http://allido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0