Blod överallt.

Hallojsan ja idag e det då fredag den 13. Den dagen betyder ju otur o det kan man lungt säga att jag har haft idag.
Jag skulle skära kål på en grej som heter mandolin det e en platta med en vass metal bit som du kör det du ska skära mot. Istället för att skära kålen så slizade jag hela jävla fingertoppen. Det bara rann blod ingen vacker syn kan jag ju berätta =/...


Annars har dagen varit bra hittils jag har ju faktist ni fingertoppar kvar =P.

Ikväll händer inget speciellt vad jag vet änn iallafall det kanske dyker upp något vem vet?.

                                                                                                           C ' Y




















Kommentarer
Postat av: fillonken

hahaha bästa bilden

2009-03-15 @ 16:07:55
URL: http://allido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0