090328

Hallåjsan . Den här helgen var jag hos min syrra på söder. Hon klagar på min blogg att jag skriver massa korta grejer om henne bara att tex på julafton att jag var hos några bekanta eller vad jag nu skrev...inte för att jaag förstår hur man orkar klaga på det =P.

Jag åkte dit direkt efter skolan sen gick vi o hyrde film. Mamma mia. Sen gick vi och hämtade hennes barn på dagis eller förskola som det nu heter.

Senare på kvällen när jag tittade ut genom fönstret så SNÖADE det...Visst jag gillar snö men nu måste det sluta tycker jag =/.

Idag gick vi runt i olika affärer o tittade lite. Sen åkte jag hem o va hemma typ vid halv fyra eller nåt.

Nu har jag precis installerat ett program på datorn så att jag kan printa ut bilder på kamera skrivaren =D...men en hacken är att jag inte har en usb sladd som funkar den måste lixom vara likadan på båda sidorna =/. Så jag måste fixa det först.

Imorgon ska jag kanske till Jenny igen för att fira hennes födelsedag.
På måndag blir det att köpa friskis o svettis kort. Jag o becca ska träna måndagar o tisdagar och kanske torsdagar eller fredagar.

Nu ska jag gå o ducha sen titta på portugal - sverige vm kval   C ' Y


Kommentarer
Postat av: fisen

bort med snön, sommar åt folket!

2009-03-29 @ 12:40:49
URL: http://allido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0