090326

I tisdags var jag med johan o linda på stan för att söka lite jobb...vi får se lite senare hur det går. Jag lämnade åtminstonde cv på ca 7 ställen eller nåt sånt.

Idag så var jag i skolan klockan nio eftersom det är då våran svenska börjar...men våran lärare var sjuk så jag becca o jenny lallade runt i västermalmsgallerian i typ två timmar i väntan på nästa lektion =P.

Jag slutade klockan 14.10 direkt efter det bar det av till vällingby där jag skulle träffa mamma vi gick runt o tittade lite o sen gick vi o käka.

Imorgon ska jag hem till jenny sova där vi ska hyra film typ. Sen kommer nog inte mkt mer hända.

Här kommer bilder från dagen på stan... ( johan o linda ) xP

        


Kommentarer
Postat av: freep

helg is king

vi hade studiedag igår, KÄNN PÅ DEN

2009-03-27 @ 10:22:39
URL: http://allido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0