When you can live forever, what do you live for?

Shulululu. Sitter här och tittar på vad jag ska önska mig i födelsedags present. Det är ett tag kvar men man kan ju fortfarande titta runt =P. Det är en månad kvar så inte jätte länge kvar men ett tag hehe.

Idag cyklade jag till mormor i hässelby o hem igen.  Sen senare på kvällen träffade jag Elin vi gick ut med smulan o satt o pratat om lite olika grejor.

Imorgon ska jag o sara lara åka o lämna in lite bilder som vi ska framkalla =D. Hon kommer till mig mellan 11.00 och 11.43 så jag måste vara uppe till 11 i alla fall xP.

Igår träffade jag också Elin vi gick runt i vällingby sen skulle hon till doktorn så vi åkte hem.

 

Nu ska jag gå o lägga mig C ’ Y don´t wanna be ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0