Skolavslutning.

Idag var det skolavslutning. Hade den i kungsholmenskyrka lyssnade lite på en präst sjöng och några diplom delades ut. Sen skulle alla få en varsin ros och eftersom vi typ bara e 100 elever gick det rätt snabbt =P.

Sen åkte jag Linda och Amanda till blackeberg för att hämta pengar av min pappa eller jag skulle hämta pengar för vi hade tänkt att grilla idag. Men om man tittar ut genom fönstret så ser det inte så positivt ut men något ska vi göra tror jag iallfall.

Nu ska jag lyssna lite på musik sen måste jag fixa lite grejor innan jag går ut C ' Y.

have you ever wondered what marks our time here? if one life can really make an impact one the world...or if the choices we makes matter? I belive they do. And i belive that one man can change many lives. For better or worse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0