sjuk.

Jag har varit sjuk dem senaste dagarna men mår mycket bättre idag. Kanske för att jag har knarkat ipren och hostmedecin =P.

Så jag har inte gjort så mkt idag tagit det sjukt lungt. Och så har jag fått reda på att dem allra sista avsnitten av prison break sänds på tv den 6 juli =D=D.

Idag har jag ätit våfflor med glass yummi det var Felix som gjorde så det var överaskande gott ;P.  Imorrn om jag mår bättre ska jag träffa Anton måste komma ut jag blir galen om jag måste sitta här tills det växer mossa på mig. Det ska bli skönt att gå ut i solen jag e lik blek så jag behöver det =P.

Idag säger vi även grattis till

Ed Westwick som fyller 22 år idag !



Kommentarer
Postat av: Fanny

sv. inte jag heller!!!! och jag vet inte hur jag ska klara mig utan boken i sommar heller!!

2009-06-28 @ 01:55:03
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv. Jag har sett step up 2 också men jag tycker inte den var speciellt bra.



Filmen P.S. I love you är gryyymt bra, älskar den!! Längtar tills jag får boken!

2009-06-28 @ 01:57:00
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0