misshandlad med en godis spade.

Amanda o Linda kom inte i fredagskväll för dem skulle åka färja Linda fyllde år i onsdas så hennes mamma skulle fira henne.
Men det gjorde inget istället träffade jag sara och adde. Vi åkte med Addes bil. Först till ängbybadet för att gå runt där lite sen åkte vi till citygross för att handla godis och sara löpte amok...
Ni vet såna där spadar man plockar godis med? mm en sån började hon slå mig med det kanske låter mesigt men det gjorde faktist ont xP.
Sen åkte vi hem till mig o tittade på heartbreak hotel.

Idag träffade jag sara igen för att åka en vända till stan. Vi lallade runt lite i gallerian. Jag köpte inget eftersom jag är helt pank fram tills att sista studiebidraget för sommar kommer. Men sara fick med sig ett par skor och en bok.

Jag var hemma vid typ 17 då åt jag och sen tittade jag på twilight för 1.000.000 gången typ =P...den blir inte tråkig.
Jag har precis sett babel på fyran helt okej film men nu ska jag sova GOD NATT

Sara slår mig med en godis spade men jag älskar henne ändå xP. " What if im not the hero? What if im the bad guy?"


Kommentarer
Postat av: Fanny

såg också på twilight igår hehe xD



Och sedan på kvällen såg jag Speak med Kristen Stewart , SE DEN(om du inte sett den förstås)!!! Sjukt bra!!!! :D

2009-06-14 @ 11:22:40
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0