im back ...

I torsdags åkte jag ut till landet för att fira midsommar. Eller fira o fira vi firar inte riktigt midsommar på det sätten men aa vi åkte ut över midsommar.
Jag tog det mest lungt o tittade på när min pappa o storebror fixade våran pool o klippte gräset o så hehe =P..jag föredrar att titta.

Jag har nu hundratals myggbet o alla kliar sammtidigt..jag hatar verkligen myggor så otroligt irriterande saker.

Jag kom iallafall hem idag vid typ två tiden. Gick ut med hunden sen satt jag bara o tog det lungt =).

Imorgon ska jag träffa mamma vi ska gå runt lite i affärer o titta..inte för att jag har några pengar att handla för men det kan vara kul ändå =P. Det är ju faktiskt bara 25 dagar kvar tills jag fyller år o då får jag presenter =D=D. Sen typ en vecka efter det börjar jag jobba. Jobbar i tre veckor framtills den 14 augusti så då har jag mer en en vecka ledigt tills skolan börjar. Får massor av pengar för det så jag längtar lite hihi =P

Men nu ska jag titta på¨film tror jag sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0