GRÖNA LUND!

Hejsan. Igår var det en väldigt händelse rik dag. Jag och Amanda skulle fira Linda på gröna lund. Hon trodde vi skulle på kolmården xP.

Det började men att vi mötte vid halv elva typ vid T-centralen då fick Linda ögonbindel och musik i öronen. Sen så började vi gå mot tunnelbanan. Vi åkte till slussen för att ta djurgårdsfärjan över. På den lilla biten från TC till slussen så spottade Linda på en kille blåste rök i människors ansikten o ramlade ett antal gånger eftersom hon inte kunde höra eller se.

När vi åkte båt blev det jättehöga vågor och det stänkte upp vatten över oss. Det var då Linda visste att vi inte var på väg till kolmården men hon visste fortfarande inte vad vi skulle göra.

När vi kom fram och hade betalat allt så gick vi raka vägen till blå tåget. Linda åker allt förutom det HAHA xP.
När vi stod i kö fattade hon vart vi var någonstans hon fick panik och började hålla i oss jättehårt för att om hon skulle åka något läskigt skulle vi också det. Det slutade med att jag fick åka med henne i en vagn och hon blundade och skrek hela tiden. Jag skrattade så jag grät när vi  hade åkt klart.

Resten av dan var jätterolig vi sprang runt här och där. Linda och Amanda bestämmde sig för att åka den nya bergodalbanan insane haha det ångrade dem sen kan jag säga. Amanda grät nästan xP.

Sen spelade vi massor av spel. Linda slösade bort 150 spänn på samma spel bara för att det var en snygg kille som jobbade där ^^.

Jag kom hem runt elva somnade nästan direkt var sjukt trött efter en lång dag på grönan.



OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0