090629

Vet ni idag e det den 29 juni och det är bara 17 dagar kvar tills jag blir 17 xP =D=D.
Och det är bara en dag kvar tills studiebidraget kommer o de e bra för just nu ligger jag back väldigt mkt ...jag kommer typ inte ha något kvar när jag betalar tillbaka det jag har lånat haha xP.

Det blev inga vattenballonger igår vi fastnade vid rock band =P jag sjöng anton på gitarr o alex på trummor.

Idag har jag först solat på balkongen vilket e helt meningslöst eftersom mina fräknar e de enda som kommer fram jag blir inte ens lite brun !. Jag fattar inte det. Min bror blir jättelätt brun min mamma och pappa oxå min mormor e till och med brunare än jag MYCKET brunare.
Och det e inte precis som om man glömmer att man e blek för det blir man alltid påmind om. T.ex igår när jag satt på balkongen o försökte bli brun så kommer min storebror ut o ropar jättehögt så säkert alla grannar hör " vi har ett lik på balkongen" kul ? nej men det tyckte alla andra =P.

Men ska sova nu ska försöka komma upp i hyfsad tid imorrn CYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0