090605

HALLOJSAN. Ett tag sen jag skrev men men så kan det bli.
Jag har inte haft så mkt att skriva om det e väll därför. Men igår så träffade jag Malin o Johan vi drog in till stan åt glass o tittade på studenterna som firade =P.

Idag träffade jag Elin hon fick sin present som hon har väntat på i mer än en månad men nu fick hon den =P.
Vi gick runt lite i vällingby sen drog vi hem till mig o gjorde ingenting egentligen.

Imorgon ska jag o Amanda fira Linda. Linda tror vi ska till kolmården. Det ska vi ju inte säger inte vad vi ska göra än så jag inte avslöjar överaskningen men det kommer bli kul xP.

Sen på söndag kommer jag nog bara sova =P. Men nu ska jag äta
  C ´ Y

ELIN <3<3

Kommentarer
Postat av: effererer

har det lugnat ner sig i skolan?

2009-06-05 @ 20:05:12
URL: http://allido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0