Tranebergsäldreboende.

Shululululu. Andra dagen på jobbet idag jag jobbar ju på Tranebergsäldreboende och ska göra det i tre veckor.
Jag jobbar måndag - fredag 09:00 - 15:30. Det är ett väldigt lungt jobb, jag jobbar på ett ställe som heter dagsvården det är dit dem kommer och äter blandannat. Den största delen av jobbet är att man ska vara social och prata med dem vilket jag e bra på xP. Vissa är lite förvirrade vet inte riktigt vart dem är dem tror dem är någon annanstans. Men det är väldigt kul att prata med dem ändå.
Dem här dagar jag har jobbat så har jag pratat varit ute och gått och bakat så det är inte ett jättekrävande jobb för mig iallafall =P.


Snart ska jag klippa mig oxå hade jag tänkt. Eller snart och snart om typ två veckor lite mer. Jag ska ändra lite på frisyren hade jag tänkt det har börjat bli lite tråkigt.

Men nu ska jag ut med smulan sen ska jag bara ta det lugnt. Jag förstår inte hur jag kan vara så här trött utav att inte göra något xP.     Ha det så bra
Puss o kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0