Photopearls.

Hejsan svejsan. Idag träffade jag Sara vi åkte o trackade min bror på öb xP han jobbar där nu under sommaren.
Vi köpte även grillar tills imorrn när det blir grillning kom om ni vill ängbybadet klockan 18.00.

Sen åkte vi in till stan o lallade runt lite. Jag köpte photopearls om ni vet vad det e ?.
Man får ett program till datorn som gör om digital bilderna till en pärlplatta typ o så printar du ut bilden lägger plattan över o så ser du lixom som nummer o varje färg har ett eget nummer haha skit dålig förklaring men men när jag har gjort en lägger jag upp bilden så får ni se =P.

Nu ska jag snart ut med hunden o sen klockan 22.00 vad häder då guess. PRISON BREAK BÖRJAR ahhhh jag e helt inne i det xP...prison break lover men det är bara 7 avsnitt kvar o sen e den slut =(=( kommer bli ledsen.  Aja ska vara lite seriös nu imorrn allså blir det grillning på kvällen o på dagen ska jag bara ta det lungt men ska gå med smulis fulis nu C ' Y

SARA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0