House of wax.

Igår skulle vi ju grilla men som nog dem flesta märkte var det inte precis grill väder.
Jag och Sara gick istället ner till videobutiken o hyrde en film. House of wax med bl.a Paris Hilton och Chad michael murray <3<3...och nej hjärtat e inte till paris hilton =P.

" Sex ungdomar hamnar i en mystisk småstad när deras bil går sönder. Deras nyfickenhet får dem att ta en närmre titt på det kusliga vaxkabinettet. De upptäcker snart att staden inte är vad den verkar vara och de måste fly innan de faller offer för stadens makabra och uppfinningsrika mördare."

Jag satt o hoppade till hela tiden medans sara blev sur varje gång jag vart rädd för då skrämde jag henne oxå xP.
Sen när filmen var slut hade vi jättekul med min webbcamera xP.
Och det här är bara en av dem ca 50 bilderna vi tog =P


Kommentarer
Postat av: Fanny

sv. tack för varningen :D



Ja visst var den!! ska köpa den på engelska innan jag åker <3

2009-07-09 @ 17:16:29
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0