090730

Shulululu. Ska bara skriva ett jättesnabbt inlägg nu.
Jag har egentligen ine mkt att säga xP. Idag har jag varit på jobbet inte mkt som har hänt där heller jag kommer få 7000kr bara för att sitta och vara lite social =P. Jag klagar inte.

Jag sitter och pratar går ut och går spelar spel. Det är ungefär som att vara hemma men det är lite fler människor.
Nästa inlägg kommer inte bli förrens på söndag eller måndag. Imorgon åker jag nämligen till landet direkt efter jobbet och kommer hem på söndag tror jag om inte vi stannar längre men det tror jag inte.

Nu ska jag gå ut med vovven min sen ska jag sova. God natt =D


Kommentarer
Postat av: sandra

Awh, vilket söt hund du har :D

2009-07-31 @ 13:26:51
URL: http://sandish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0