090726

Shulululu. Lite dålig uppdatering men har inte haft tid helt enkelt. Jag kommer knappt ihåg vad jag har gjort =P.

Men i fredags så åkte jag till Sara. Tobbe och Hannes var där sen kom Linus. Vi bar först i tanto för att hälsa på några kompisar. Sen så skulle Sara såklart upp på det största berget så det var bara börja klättra xP. Men när vi väl kom upp var det jättefin utsikt =).

Sen åkte vi hem till Sara igen o tittade på film The grudge 1 och 2 dem var väldigt läskiga kan jag ju säga. Många mardrömmar den natten. Sen när vi vaknade såg vi på 28 dagar senare den var lite små konstig =P.

Igår kväll kom pappa hem vi trodde att han skulle komma hem idag men nej han kom hem helt utan förvarning igår xP.

Idag träffade jag mamma i vällingby. Jag fick en bok o så fick jag mascara som hon inte ville ha längre =).

Imorgon börjar jag jobba så jag ska bara ta det lungt ikväll. Jag har tittat upp var det ligger och allt så jag e redo =P. Jag börjar nio så jag behöver inte åka förens typ tjugo i eller nåt eftersom det ligger i alvik.

Nu ska jag gå ut med smulan sen se på en film tror jag C ' Y



Kommentarer
Postat av: Anonym

hah ofta du hade mardrömmar ^^ du somna udner den bästa scenen i filmen XD hahah <33

2009-07-27 @ 01:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0