090722

Shulululu. Just nu sitter jag och lyssnar på älskade Tyler Hilton <3.

Igår var jag i nacka med sara. Vi skulle se på film med Tobias och Hannes. Vi såg på American pie the naked mile den gick på tv xP.

Sen vid typ elva eller något gick vi ner till sjön för dem skulle bada men det var lite kallt för min smak =P.
Istället satt jag och Sara o tittade på.
Vid tolv tog jag o sara bussen hem. Vi var hos mig vid typ ett o då var vi trötta så vi somnade.

Idag träffade jag Linda inne i stan jag skull köpa eller iallfall titta på ed hardy skorna jag vill ha. Men självklart är dem slut =/. Riktigt sur blev jag.

Lite gladare blev man när man såg sötisen Jonas Bane komma gående på drottninggatan =D<3.

Nu ska jag titta på någon film tror jag så C ' Y
Jonas bane <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0