090716

Hejsan igen jag hann inte skriva mer än grattis till mig själv i förra inlägget för jag skulle iväg.

I tisdags iallafall åkte min pappa till värmland för att hälsa på en kompis så då kom Sara hem till mig =D. Vi hyrde tre filmer : Speak , Disastermovie och pojken i randig pyjamas. Rätt bra filmer =P. Sen så övertalade Sara mig att vi skulle titta på blair witch projekt eller hur det nu stavas xP vi hade inte sett den innan det var kolsvart ute oxå o så började vi skrämma upp varandra det slutade med att vi blev tår ögda båda två men vi såg på den iallafall. Den var inte jätteläskig mer kuslig eller hur man nu kan säga.
Vi gick o la oss vid typ halv fem sen vaknade vi igen vid halv sju utav att min bror o hans kompis kom hem o självklart ska dem väcka oss..jag kunde somna om rätt snabbt men sara gick o la sig på soffan :P. Vi vaknade typ 10 o då var det bara gå upp.
Vi bestämmde oss för att grilla så vi ringde lite människor gick till olan och grillade spelade lite fotboll o så. Sen gick jag , Sara , tobias , max och hannes hem till sara o tittade på film. Vid typ halv ett begav vi oss hem till mig men först stannade vi en snabbis vid okq8 där hennes mamma jobbar natt vi fick lite godis sen gick vi hem =P.
Vi somnade typ vid två.

I morse vaknade vi av att min telefon började ringa flera gånger xP. Alla ringde o sa grattis det var omöjligt o sova så vi gick upp. Sara åkte sedan hem.

Jag gick ner för att träffa mamma vid brommaplan för att få presenter =P. Jag fick presentkort , biopresentkort och 500 kr =D

Sen ikväll träffade jag linda vi gick o käkade sen åkte vi till Amandas jobb vid st:eriksplan satt o tog det lungt bara av Linda fick jag ett jättefint armband <3=D.

Jag har även fått one tree hill 5 säsongen, koss hörlurar, twilight dvd och en bok och sen så får jag mer presenter på lördag o söndag =DxP.

Nu ska jag sova håller på att tuppa av god natt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0