090712

Shulululu. Nu sitter jag hos Linda i västertorp dem sitter o äter typiskt mig att komma då lixom xP.

Idag var jag o pappa o storhandlade lite mat som jag o Felix ska ha när han e i värmland. Han ska inte vara borta länge men ändå =P. Han åker på tisdag morgon och kommer hem på torsdag kväll.

När Linda har ätit klart ska vi till Amandas jobb o hälsa på hon jobbar på en restaurang det är tydligen helt dött där idag så då passar vi på.

Hela min vecka e nu fullspäckad det är nästan så jag inte hinner med allt jag ska göra hehe =P.

MÅNDAG: ska träffa mamma o kanske få presenter =D=D.

TISDAG: inte helt bestämmt vad som händer på dagen men jag ska träffa Sara på kvällen vi ska hyra massor av filmer o bara sitta o titta =P.

ONSDAG: antagligen grilla

TORSDAG: Min födelsedag =D pappa kommer hem får presenter sen kanske ut o äta o gå på bio med Linda.

FREDAG: städa inför gäster som kommer på lördag.

LÖRDAG: Jenny, Mårten , Tindra och Liam kommer =).

SÖNDAG: träffa mormor peeeeengar =D =P.

Som sagt har jättemycket som händer den här veckan =P men nu ska jag gå Linda börjar bli klar CYA later alligator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0