090705

im back from the woods. Varit på landet sen i torsdags. Badat jättemycket i polen o solat men ofc är jag fortfarande inte det minnsta brun. Det spelar verkligen ingen roll hur mkt jag solar.

Myggor finns det en del dem finns överallt och biter aldrig någon annan än mig. Mina ben och fötter e fulla med mygg bet som kliar sjukt mkt!

Idag ska jag kanske träffa Sara vi får se hur det blir med den saken och imorrn händer det =P Prison break börjar igen ! haha JIPPI xP.  Saknat det sjukt mkt =P.

På tisdag ska jag grilla med några människor jag vet inte riktigt vilka men det kommer bli några stycken så vi får hålla tummarna på att det inte regnar.

Nu ska jag gå och det är nu bara 11 dagar kvar tills jag fyller år just so you know =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0