skridskor.

Idag på dan har jag läst hela tiden. Och då menade jag bokstavlit talat hela tiden jag har varit ute med hunden men det e allt.  Sen på eftremiddagen frågade bror min mig om jag ville åka skridskor. Så det var bara o leta fram dem.

Det gick dock inte så bra för dem var alldeles för små så jag fick vara målis när jag hade mina vanliga skridskor på. Och så sa vi att om han gjorde tre mål skulle han få 40 kronor men om jag räddade tre så skulle jag få 40 kronor.
O bäst som man e så vann jag xP....


Nu ska äta en varm macka som felix har gjort sen så vet jag inte jag måste hitta på nåt.

                                                                         C ' Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0