skola.

Ja så var det första skoldagen idag då. Den gick faktist rätt fort men det e som man säger tiden går fort när man har roligt. Och när man går i den klassen jag går i är det svårt att inte ha roligt xP.

Jag kom hem vid halv fem cirka. Gick ut med hunden o tog det lungt. Jag e sjukt trött jag somnade fem imorrse. Jag var skit irriterad för jag kunde verkligen inte somna. Så jag somnade 5 och gick upp 7 :30  så jag sov inte speciellt länge.

Nu ska jag snart äta tacos yummi =P..jag väntar bara på att bror min ska komma hem från affären så vi kan börja laga maten. Och han e ju lite seg XP.

Idag ska jag titta på lite filmer som brosha har fixat åt mig . jag har ändå inget annat för mig.

Just vi ska ha friluftsdag i skolan och då kan man få åka till romme. Det kommer kosta typ 300 spänn men det e det väll vart eller hur?. Jag funderar fortfarande om jag ska åka eller inte men jag har tills tisdag på mig att bestämma.
Det var allt från mig  C ' Y

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jo de är rätt lätt att ha tråkigt

2009-01-08 @ 21:39:33
URL: http://mmichellesilvergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0